Morgen is het zover - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Max & Marieke - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Max & Marieke - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Max & Marieke

23 Juli 2014 | Nederland, Leusden

Lieve familie, vrienden en alle andere geïnteresseerden,

Morgen vertrekken we naar Bonaire waar het avontuur kan beginnen.
Zo veel mensen vroegen of we een blog bij zouden gaan houden dat ik heb besloten er eentje aan te maken. Iedereen die geïnteresseerd is kan af en toe een berichtje lezen op deze site. Over de frequentie kan ik niks zeggen, dat hangt helemaal af van hoe saai of spannend ons leven wordt ;-)

Ons vluchtnummer is KL0765, voor degenen die ons in de lucht al willen volgen.

Eerstvolgende bericht zal verschijnen vanuit Bonaire!

Liefs

• 23 Juli 2014 - 12:17

Britt:

Oh leuk, ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken!! Hele goede reis en heel veel plezier daar :D

• 23 Juli 2014 - 12:18

Erik Wiegers:

Top! Ik ben benieuwd naar de verhalen.

• 23 Juli 2014 - 12:24

Marinette:

Superleuk! Kijk uit naar jullie berichten. En foto's

• 23 Juli 2014 - 18:23

Tanja:

Leuk! We houden jullie in de gaten en zijn benieuwd naar de verhalen en de foto's. X

• 23 Juli 2014 - 19:06

Marga:

Hele goede Reis, en veel plezier!!!! xxx Marga (R2)

• 24 Juli 2014 - 09:25

Marian:

Leuk een blog!

• 25 Juli 2014 - 09:44

Laura:

JA! Leuk reisverhaaltjes! Ben benieuwd! xxx

• 26 Juli 2014 - 21:06

Leoniek:

Heel erg veel plezier! Ben benieuwd naar jullie avonturen en ervaringen.

• 27 Juli 2014 - 09:10

Marion:

OOooo jullie zijn er al!! Jammer genoeg kon ik niet bij je afscheidsetentje zijn, hoop dat je een leuke avond hebt gehad. Ik ga jullie verhalen zeker lezen, veel plezier! xx

• 27 Juli 2014 - 19:59

Robert Jan:

Nou Luitjes, jullie zijn d'r en het nieuwe leven kan beginnen. Wij zullen het voorlopig met wat berichtjes van jullie moeten doen maar allereerst de boel op de rit krijgen hoor.
    Succes!!!

• 29 Juli 2014 - 15:33

Wiesje:

Hopelijk zijn jullie veilig aangekomen. Veel geluk samen en ben benieuwd naar jullie verhalen! Liefs Wiesje

• 30 Juli 2014 - 08:51

Yvonne M:

Hoi beide, hoop dat alles goed gaat daar. Ben benieuwd naar jullie verslag.